Az eMAG azért jött lére, hogy olyan szolgáltatást nyújtson vevőinek, ami igazán számít és ezzel egyidőben időt és pénzt spórol meg számukra. Tudjuk, hogy ez csak együtt sikerülhet, éppen ezért egy csapatként dolgozunk az egyszerű megoldásokért, fő célunk, hogy a legjobb vásárolói élményt biztosítsuk vevőinknek.
Nem félünk azt mondani, hogy a tökéletességre törekszünk. Elérendő állomásokért és célokért dolgozunk, ugyanakkor szeretünk szórakozni is. Attól a pillanattól, hogy a szervezet életének részesei lettünk, beléptünk egy sebességről, innovációról és fejlődésről szóló versenybe. Ez egyszerre jelent csoportos és egyéni utazást is.
Könyveket tudnánk írni a történetünkről, de inkább azt választottuk, hogy röviden elmeséljük, mik vezérelnek minket abban, hogy a dolgokat „eMAG-módon” tegyük.
Onnantól, hogy hogyan üdvözlünk egy vendéget, odáig, hogy megírunk egy kódsort, a szenvedély jellemez minket mindenben, amit csinálunk. A szenvedély az a motor, mely minden cselekedetünket vezérli.
Mi vagyunk azok, akik a régióban az e-kereskedelem jövőjét építjük. Mindezt úgy tesszük, hogy mindig az ügyfeleink igényeit vesszük alapul. Vevőink helyébe képzeljük magunkat, hogy megértsük szükségleteiket és ezáltal fejlesszük az online vásárlói élményt.
Szeretünk messzebbre tekinteni az orrunk hegyénél. Inkább alaposan, részletekbe menően vizsgálódunk és kerüljük a felszínes hozzáállást. Megfontolunk minden lehetőséget, azokat is, amelyek nincsenek kipróbálva… még.
Gyorsan mozgunk, mert gyorsan akarunk növekedni. Szeretünk cselekedni és döntéseket hozni, melyek változást eredményeznek.
A technológia, a társadalom változik és ezzel az emberek szokásai is változnak. Ezért is fontos, hogy ne csak alkalmazkodjunk ezekhez, hanem legfőképpen részt is vegyünk bennük.
A legtöbb esetben nem tudunk közvetlen kapcsolatot létesíteni vásárlóinkkal, éppen ezért tartjuk kiemelkedően fontosnak, hogy megértsük, milyen motiváció. áll döntéseik hátterében. Egyedül ez az, ami lehetőséget biztosít számunkra, hogy személyre szabott vásárlói élményt biztosíthassunk minden egyes ügyfelünknek.
Mindenki olyan eljárással dolgozik, mely specifikus a csapatára nézve. A jó eredmények annak köszönhetők, hogy alaposan megértjük ezeket a folyamatokat és megkíséreljük folyamatos fejlesztésüket. Bármikor azt látjuk, hogy jobban is teljesíthetnénk, akkor két lépést hátralépünk és újragondoljuk az egészet.
Igen! Rengeteg bátorsággal tényleg sikerülhet bármit elérni! Lehet, hogy tévedünk, de ez így rendben van. Tanulunk a hibáinkból és folyamatosan újítunk. Így valósítottuk meg az első Fekete Pénteket Romániában. A hibák száma arányos volt az ambícióval, de a tanulságok még ennél is értékesebbek számunkra.
Szeretünk nyerni, eredményeket elérni és hatást kiváltani. Tudjuk, hogy ez mit jelent –folyamatos eredményeket nap nap után, anélkül, hogy szem elől tévesztenénk a hosszú távú teljesítményeket.
Hiszünk abban, hogy mindenkiben megvan az erő, hogy tanuljon és fejlődjön. Hiszünk a személyes előrelépésben, a nyílt beszédben és az együttműködésben. Tanulunk a környezetünkben lévőktől, az emberektől, akik az eMAG-ot alkotják. Bizonyíték erre kollégáink látványos kibontakozása: programozóból senior menedzser, vagy éppen ügyfélszolgálatosból menedzser válhat.